بدترین بازی های 2013 از نگاه GameInformer
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1392
نویسنده : داني

“بدرد نخوری و خنگی همراهان مرا گیج کرده بود، مخصوصا شخصیت “O’Neil”. من موندم چطور همچین الاغ بی خاصیتی تونسته از پس تمرینات بر بیاد و قبول بشه ! بار ها شده بود که در هنگام مبارزات به او خیره شدم و میدیدم که از هفت دولت آزاد بود و بیخیال نسبت به همه چیز همانجا ایستاده بود.”

MLB 2K13

نمره: 4

“یکی از خجالت آور ترین بازی هایی بود که به عمرم دیدم، فرقی نداشت که با یک نفر دیگر بازی کنم یا CPU، در هر حال اتفاقاتی میفتاد که در یک بازی بیس بال ممکن نبود. فقط در صورتی که یک اکانت یوتیوب دارید این بازی رو انجام بدید، بنا بر این میتونید باگ ها و گلیچ های بازی رو سریعا آپلود کنید. “

Ride to Hell: Retribution

نمره: 2

“چک پوینت های بازی دقیقا قبل از اینکه شما به وسیله یک دینامیت منفجر شوید فعال میشوند. دستورالعمل مبارزات رو در رو گاهی اوقات زمانی نشان داده میشوند که شما در مرحله مسابقه هستید. پای دشمنان موتور سوار به صورت معجزه آسایی 10 متر رشد میکند و باعث میشود تا شما در مقابل یک غول بی شاخ و دم قرار بگیرید. یک بار تمامی بدن من ناپدید شد و من چیزی جز یک کلاه کاسکت نبودم، جالب تر اینکه در این حالت میتوانستم با تفنگ شلیک کنم. اوه، تازه یک صفحه آموزش هست که توضیح میدهد شما به هر زنی کمک کنید او به صورت خودکار با شما !@#$% میکند، وقتی هم که این صحنه های !@#$% شروع میشود دو طرف ماجرا کاملا با لباس کارشان را انجام میدهند.”

Dark

نمره: 2

“من بازی های بد زیادی را بر روی ایکس باکس 360 فقط برای گرفتن اچویمنت انجام دادم اما این بازی دیگر آخرش هست، به راحتی میتوان به آن لقب بدترین بازی نسل را داد. حتی زمانی که مخفی کاری به خوبی کار میکند حرکات آرام باعث میشود همه چیز بهم بریزد. بازی پر شده است از باگ هایی که به کمک آن ها میتوانید مراحل را رد کنید. شکست پشت شکست و سرانجام به کمک یک باگ هوش مصنوعی یا طراحی عجیب غریب محیط مرحله را رد میکنید.”

Flashback

نمره: 3

“شاید خنده دار باشد اما من آرزو میکنم تمامی خاطراتم مبنی بر بازی کردن این عنوان از ذهنم پاک شود، اما متاسفانه باید آن ها را به یاد داشته باشم، زیرا ممکن است روزی کسی از من بپرسید آیا باز سازی عنوان فلش بک بازی خوبی است؟ و آن وقت است که من با به یاد آوردن آن خاطرات یه نــــــه به مدت سی ثانیه به او میگویم.”

TMNT: Out of the Shadows

نمره: 2

“این بازی افتضاح است، علاوه بر اینکه چیزی به عنوان یک بازی رایانه ای ارائه نمیدهد، بلکه آن نوستالوژی ما با لاک پشت های نینجا را هم خراب میکند. فیزیک و مدل زشت لاک پشت ها هیچ خاطره ای از آن کارتون زیبای جوانیم زنده نمیکند و گیم پلی بازی نیز عذاب آور ترین تجربه ای بود که در طول عمر گیمریم کرده بودم.”

Deadfall Adventures

نمره: 4

“به هنگام یک مبارزه به سربازی شکست ناپذیر برخوردم که بی حرکت با اسلحه ای نامرئی فقط داشت شلیک میکرد. کمی بعد نیز داشتم به سربازی شلیک میکردم که پا هاش پهن شده بود و خودش نیز به ریل قطار پیچ خورده بود، بقیه بندش نیز در هوا معلق بود. حتی یک بار نیز دکمه ریلود را زدم و کاراکتر اصلی به سه دست (!) شروع به تعویض خشاب کرد.”

NBA Live 14

نمره: 4

” فاصله میان NBA 2K و NBA Live یک دریاست و بخاطر همین مقایسه آن ها با یک دیگر تقریبا غیر ممکن است. این بازی مانند یک بازیکن قدیمی میماند که بعد از چند سال مصدومیت و دوری از رقابت ها میخواهد به میدان برگردد. این بازی مهارت و تسلط کافی برای رقابت را ندارد.”

Mario Party: Island Tour

نمره: 4

” نیتندو با این بازی موفق شد فرمول ماریو پارتی که از سال 1998 تا الان دارد از آن استفاده میکند را برهم بزند. این بازی بجای اینکه بازیکن را به ادامه ترقیب کند تمامی سکه ها و ستاره ها را از بین میبرد. “

Fighter Within

نمره: 1

” در تئوری این بازی یک عنوان فایتینگ است که شامل ویژگی های معمول این سبک مانند ضربه، زدضربه و کمبو های مختلف میشود، اما در عمل کاراکتر شما تقریبا هیچ کدام از کار هایی که اجرا کردید را انجام نمیدهد و باعث میشود تا شما همان ضربات را روانه تلویزیون خود کنید “


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب